Zeliiiss Ben de bu gece 36 olacağım ve zaman geçmiyor resmen😂 30 dan sonra zamanın akmadığına eminim ama kanıtlayamam ya😅😅 Doğum korkusu yavaştan hissettirmeye başladı bana valla. Normal çok istiyorum ama ilk gebeliklerde normal olup dikişi olmayanı duymadım resmen. Biraz sezeryana da kayar gibiyim bilemiyorum🤷🏼♀️😂