shinemuu Adalina09 Valla bende öyle uzun süre su içemedim. İçtiğim gibi çıkarıyordum. Lavaboya dahi yetişemiyordum. Soğuk su bir nebze daha içilebilir oluyor. Birde doktor su içemiyorsan soda, meyve suyu falan iç demişti.