Nurtas04 Dunyayse teşekkür ederim🍀 benm bebeğin suyu fazla bu sebebten ötürü 38+0 da sezeryanla alınacak
Dunyayse Nurtas04 şekerden dolayı mı yuksek suyun?yoksa normal mi bende gebelik sekeriyle savaşıyorum da
Nurtas04 Dunyayse şekerden şüphelendiler ama şeker çıkmadı., diyet önderildi. Yediklerime dikkat edince bir tık düzelmeye başladı ama yine de halen normalden fazla suyum
Dunyayse Nurtas04 bende pazartesi gidicem 37+3 oluyoruz bakalım çatı muanesi yapicak mı çok merak ediyorum neolcak
Nejlavrl Beste16 bebeğim 36 haftalik oldu hala daha hazirlamadim cantami yarın hazirlamayi düşünüyorum
Dunyayse Nurtas04 hayırlı doğumlar diliyorum. Acısız ağrısız inslalah hepimiz kavuşuruz meleklerimize 😍😍
Secuuss Beste16 30. Haftaya kadar bence herşeyinizi halledin ben 37yiö suan kıpırdayacak halim yok 😂😂 ağrı sancı ödem ayy vala 🤦🏼♀️
Atlasmom1 Beste16 30.haftaydı hazırlamaya başladığım da iyiki hazırlamışım çünkü 36.haftaya giricem hala eksik bitmiyor bir de aşırı ağırlaşıyor insan çok zor oluyor