37+3 deyiz hazır sayılır bizimde yani sürekli aklımıza bişeyler geliyor da biberon lazım oluyor mu kızlar? Süt gelmeme ihtimaline karşı yoksa hemşireler bir şekilde hallediyor mu bilemedim 🤷
Bide siz neler koydunuz herkes söylese de içlerinde unutup takviye etmemiz gereken şeyler varsa yardımcı olsun 🤭