Edaaa11 eeebruuu anladım canım bende leke falan hiç birşey olmadı detaylı ultrasonada yeni girdim hiçbir problem yok dedi önlem amaçlı olabilir mi diye düşünüyorum
ege_ayaz_mom Edaaa11 canım bende 12+3 günlük hamileyim kanamam olmuştu o yüzden 1 haftadır progestan içiyorum ama herhangi bir düşük riski kanama lekelenme olmadığı sürece kullanılmaz diye biliyorum ama 🤔🤔
Mavis40 Edaaa11 benim de dusuk rıskm yk ama doktor tedbir amcli verdi erken dogumu onluyorms 35. Haftamdaym 36 ya kdr kullan dedi…