zumraylayolculuk_1 helal size gerçekten 👍 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebeğinizi, tam olarak vajinismus olup olmadığını bilmiyorum ama çatı muayenesu ve bir keresinde yapılan açıklık muayenesinde canım çok yanmıştı, o günden normal doğumdan aşırı korkuyorum, sırf doğum başlayınca açıklık için sürekli bakılacak diye sezeryan düşünüyordum ciddi ciddi, şimdi sizin bu doğum hikayeniz o kadar iyi geldiki gerçekten, Allah razı olsun 😃 açılma olunca parmakla muayene ettikleri zamanı ağrı azmı oluyor? Beni açıklık için muayene ettikleri zaman açıklık yoktu hiç, belki o yüzden canım çok yandı diye teselli ediyorum kendimi, bana bununla ilgili bilgi verirseniz çok mutlu olurum, dayana bilirmiyim aceba o ağrılara?