Arkadaşlar merhaba. Çarşamba günü akşam 35+0 da sezeryan ile doğum yaptım. İlk doğumum. Bebeğim de erken doğduğu için bir süre küvezde kalacak.
Sütümü 2 saatte bir sağıyorum, günlük 3 litre su tüketiyorum, hastaneden de bugün taburcu olacağım. Humana aldım içiyorum ama sütüm az. Normal bir süreçtir belki inmesi için de daha etkendir ama hemşireler sürekli süt istiyoruz bol bol dedikleri için biraz endişe duyuyorum. Erken doğum riskim vardı ama yine de beklemiyordum doğumu, henüz çocuğumu da alamadığım için adapte olamadım sanırım. Eve gidip duş alıp rahatladıktan sonra belki biraz değişir. Şu an günlük 80 mg civarı besliyorlarmış. Ben ancak 40 50 mg sağabildim dün öğlen 2den beri. Süreçte kullanıp memnun kaldığınız süt ürünleri var mı? Artsın diye ne yeyip içebilirim, malt içecekler fayda ediyor mu