İyi geceler herkese şuan 26+6 günlük hamileyim haftaya doktor randevum var 1 aydır falan girmiyorum muayeneye ama şuan kendimi çok kötü hissediyorum regl sancısı gibi bir ağrı var belimde ve karnımda yatamıyorum Bİle yanımda kimse yok eşim askeri personel ve suan görevde telefonuna da ulaşamıyorum yakında bir hastane var aöa kadın doğum polikimliği yok en yakın merkezde 50 km uzakta korkuyorum ne yapmam gerekir