Egeymen misslavinia haftası Bi tık büyük Ramzi için canım yanıltıcı olabilir bebişi kese içinde ilk gördüğünüz haftaya ait görüntüsü var mı
misslavinia Egeymen Bebişi ilk gördüğümüz bu ultrason görüntümüz. Hiçbir tahmin edemiyor musunuz kuzum ?🌸 Merak ediyorum 🙏🏻
-Eflatun- Egeymen 8+4 https://imgyukle.com/i/Ofi65s 6+3 https://imgyukle.com/i/Ofifbt Bana da bakabilir misin
Nazlimsu Egeymen çok tesekkurederim cnm ilkim kız hayırlısı ile inşallah elleri ayakları sağlam gelsinler inşallah insan merak ediyor 😁
uykulu35 Egeymen https://www.hizliresim.com/6j0c0lv karından bakıldı sizce nediiirr banada bakar mısınız
Rosaa21 Mom673 benimkinide yorumlarmısınız lütfen 🙏🏼 [url=https://www.hizliresim.com/9060bx9][img]https://i.hizliresim.com/9060bx9.jpg[/img][/url]
Egeymen Rosaa21 Ramzi için haftası büyük bebişin canım 6-7 haftalık ultrason görüntüsü varsa ona bakalım
Egeymen uykulu35 ben genelde ramziye göre bakıyorum canım yani bebeğin kese içinde ilk görüldüğü ultrason görüntüsü varsa ona bakalım
Egeymen legolass ben ramziye göre bakıyorum genelde canım yani bebişin kese içinde ilk görüldüğü ultrason görüntüsü varsa ona bakalım