39+1 bizde de tık yok. Kızlar gittigim doktor sezeryan yaptırmayi daha çok seviyormuş bugun park arkadaşıyla konuştuğumuzda öğrendim illa bi bahane buluyormuş yani ilk doğumum normal bunda da normal olmasını istiyorum. Kendim sancım açılma için neler yapmalıyım