Sinem_58 Hamilebirisi_ çok şükür herşeyimiz hazır odası çantası 🤭iğne ve ilaçlarla bu zamana kadar tuttuk artık bıraktım doğsa da bir sorun yaşanmaz dedi doktor bebek doğum için hazırlanıyor kanala da girmiş 35+2 olduk
snowpress badeilemerve doğum kanalına indiğini nasil anladınız? Benim bebegim de dönmüş aşagiya doğru cok şükür ama kanala girdigini anlar miyim bilmiyorum
badeilemerve snowpress canım benim mide yanmam çok vardı o anında gitti ve rahat nefes almaya başladım. Karnımın üst kısmında ufak bir boşluk oldu. Gece tuvalete 1 defa falan çıkardım çünkü uykum ağırdır ama indikten sonra 4 5 defa kalkıyorum gün içinde de arttı tuvalete çıkmam. Bende bu şekilde oldu 1 haziranda anladım 3 gün önce muayenede de doktorum doğru hissettiğimi söyledi. 😊
Sadee Hamilebirisi_ 35+0 ız, bebeğim doğum kanalına girmiş erken doğum riskin var dedi doktor.Hastane icin Bebeğin kıyafetleri hazir ama ben daha pijama emzirme atleti almadım
Zeynep_ayaz Hamilebirisi_ 33+3 olduk şukur alisverisimiz tamam hafta sonu cantamizida hazirliyorum insallah ondan sonrada temizlige girisecegim 😁🌸💪
snowpress badeilemerve anladım canım, benim de mide yanmam cok fazla bakalım ben de ordan anlarım herhalde kanala indigini. Kanala indikten ne kadar sonra doğum oluyor ki acaba
Sadee yetbet yaa aynıyiiiz 🤩😊 sonunda kendi haftamla aynı birini buldum, nasil gidiyor hazirlijlar, bebek iyimi?
yetbet Sadee 🥰🥰 çok şükür bebiş iyi ama ben biraz zorlanıyorum artık kasılmalarım çok arttı , karnım taş gibi ve asla yumuşamıyor artık 😣 senin bebişin ve sen nasılsın 😊
Neseli5 Hamilebirisi_ 35+3 Herşeyi hazırladık valiz çanta, bekliyoruz, yarın kontrolümüz var bakalım süreç nasıl ilerliyor 😍🌺
badeilemerve snowpress eğer ilk gebelikse 2 hafta ila 4 hafta arasında gelir dedi doktorum ama eğer 2. Gebelik falansa daha erken.
Sadee yetbet 😊 Çok şükür bende bebiş de iyiyiz, doktor biraz aşağıda diyo erken doğum riskim varmış. benimde karnım sertleşiyor bi tarafına kasılma oluyo ara sıra. Ya ben sirt agrisi cok yaşıyorum sende oluyormu, gece yastikla mi destek sagliyorsun?
tugbis06 34+4 haftalık olduk.eşyaları yıkayıp valize koycam sadece.heyecan bastırdı artık. 32.haftada kafasını aşağı dönmüştü. Nst de sancıda çıktı geçen hafta. Ama ben hissetmedim. [Doktor](https://) önlem amaçlı ilaç yazdı. Yalancı sancıda olabilirmiş.tuvaletten çıkamıyorum. İşallah normal doğum yapabilirim
Havvanur42 Hamilebirisi_ 34+5 haftalığız daha bebeğim dönmemiş ama döner umarım :) çantamız herşeyimiz hazır. Sadece besigimiz eksik onu da dedesi alacak artık ne zaman alirsa :))
Nurayademir Hamilebirisi_ son 44 gun kaldı 34 e gırıyoruz hazır degıl cantamız nasipse haftya başlayacagız enf. Var biraz idrarımda ilaç içiyorum umarım geçer 🤲🏻
gons 33+5 olduk. Haftaya evi komple badana boya işleri bekliyor. Çocuğun oda takımı gelecek. Ayrıntılı ev temizliği yapacağız. Daha hiçbir şey hazır değil. Ne çocuğun çantası ne odası. Önceden bir tek eşyalarını yıkayıp ütülemiştim. Aşırı stresliyim inşallah bende sizler gibi bir an önce bitirir rahatlarım. Düşüncesi yoruyor insanı.☺️
alpaslaninannesi Hamilebirisi_ Herşey hazır bitek arabası kaldı ona da acele etmiyoruz nasipse 39 gün görünüyor doğuma ama dha erken olacak gibi hissediyorum ben kanala girmedi daha yeni kordon çıkardı boynundan makat duruşta hala
Hayalleredogru Hamilebirisi_ 36+1 iz her şeyimiz hazır ne zaman gelir ne olur hiç bilmiyoruz sabah randevum bar bakalım doktor ne diyecek😬☺️