Nevruz_beril06 Drysrkn merhaba ben tam 40 haftalık hamileyim sancım felan yok ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen doktoruma da gidemiyorum lütfen yardımcı olur musunuz 🙏
Azadceyda63 Drysrkn sanki böyle vajina da bişey var düşecek gibi eğilip tutuyorum şimdide vajinamin içine sanci giriyor dakika bir lavabodayim için camasirimda ufak bir ıslaklık vardi
Drysrkn Azadceyda63 baskıdan kaynaklı bi ağrı muhtemel . Gelen ıslaklık idrar değilse hastaneye giymen gerekir bundan eminsen bir peçete ile takip et sızıntın var mı
Azadceyda63 Drysrkn gittim bugün hiçbirşey çıkmadı açıklıkta yok sancida yok ama hala sancilarim devam ediyor
Tugsem1 Drysrkn 39+3 teyim henüz bir belirti yok ne sancı ne ağrı sadece hareketlerinde yavaşlama oldu sizce ne yapmalıyım
Drysrkn Azadceyda63 Azadceyda63 doğum yaklaştıkça bebek baskı yapabiliyor ondan kaynaklı o zman ek belirti eklenirse öyle başvurursun canım