Drysrkn Azadceyda63 yürüdükçe artıyor mu bide düzenli gelip gidiyor mu karnın ne kadar süre sertleşip gevşiyor elinle takip edermisin canım bi . Ben ebeyim
Azadceyda63 Drysrkn karnim sert zaten bebekte hareket ediyor yürüdükçe geçmiyor Boyle değişik birsey anlatamıyorum
Seymamuge Drysrkn ay ben de size bi soru sorabilir miyim akşamdan beri sürekli kasiklarim karnım ağrıyor bu sancı falan mi oluyor yoksa bebeğin baskısından dolayı mi 35 haftalığım
Nevruz_beril06 Drysrkn merhaba ben tam 40 haftalık hamileyim sancım felan yok ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen doktoruma da gidemiyorum lütfen yardımcı olur musunuz 🙏
Drysrkn Azadceyda63 canım sancın rahat bi pozisyon aldığında geçiyorsa yalancı sancıdır ama düzwnli olmaya başladıysa ve belin den karnına yayılıyorsa doğum sancısıdır bi acile başvurman iyi olur anlattığın gibiyse
Drysrkn Seymamuge bebeğin baskısından kaynaklı muhtemelen canım bu haftalarda normal .yalancı doğum sancıları oluşabilir artık yalancı sancı ile doğum sancısını ayırt edebilmek önemli olan
Seymamuge Azadceyda63 çok şiddetli degil ama güzel ağrıyor 😅 kasiklarim daha yoğun belim çok degil benim
Azadceyda63 Drysrkn sanki böyle vajina da bişey var düşecek gibi eğilip tutuyorum şimdide vajinamin içine sanci giriyor dakika bir lavabodayim için camasirimda ufak bir ıslaklık vardi