Bende 34+ 4teyim herşey yıkandı ütülendi ev temizliği bugün yapıldı , ama doğum çantam henüz hazır değil 🤭 beşiği sadece kurduk içi dışı hazır değil , isme bile tam karar veremedik o yüzden çikolata hediyelik hiç birşey hazır değil 🙄 ama doğum tarihi 12 Temmuz inşallah 2. Sezeryan, sanırım ikinci diye bu rahatlık 🤷🏻♀️