Aysegul354 çok normal, hiç endişelenmeyin ben de öyleydim hatta 35. Haftaya kadar kendimi hamile gibi hissetmiyordum saatlerce yürüyordum, koşuyordum bile. Göbeğim de 30′a kadar doğru düzgün çıkmamıştı.35′ten sonra ağırlaşmaya başladım. Bünye ile ilgli bir durum.