Melekannesi46 bence muayene ol daha snra doğuma 1 2 gün kala yap cbkü sezeryenden snra 40 gün yapmayacaksın ondan snra da zaten ağda yapamazsın jilet veya makine ile alabılırsın ben öyle yapmıstım ilkinde bundada aynı seyi düşünüyorum zaten muayenede oramıza kadar inmiyor doktor bebek yukarıda sonucta