@Belacivciv amin inşallah, çok şükür bi evladım var bu ikinci hamileliğimdi, hiç olmayana bu durumlar bi nebze daha zordur kızımla avunup şükrediyorum yine tabi Allahım isteyen herkese kaçıncı olursa olsun nasip etsin en hayırlı ve sağlıklı şekilde 🙏🏻