Seni üzmek istemem, ama genelde bu gibi durumlarda doktorlar haklı çıkıyor , heleki defalarca farklı doktorlar tarafından bakıldıysa eğer. Zaten onların "bebek yok"tan kasıtları, kalp atışı yok. Bende aynı durumu yaşadım farklı farklı doktorlara gittim ama sonuç değişmedi. Bebek ve Kalp atışı yoktu, kürtaj olmak zorumda kaldım. Şimdi tekrar hamileyim ve bu sefer kalp atışı hemen görüldü.