Alyamm_ Yenianne241 Bedenine uygun almamışlardır belki bide depend kullanırken gecelik daha rahat oluyor bana göre hele ki sezaryen doğumda.
havvaslan2907 Yenianne241 ben henüz almadım doğumuma 3 hafta kaldı hemen alayım o zaman 😂 zaten esnekse dikişleri acıtmaz tahminimce
Damlaltinay Yenianne241 lohusa pedinden çok rahat hemde, ikisini de denedim. Lohusa pedi o kadar kalınki bebek bezi yanında hiç bitane kullandım gerisi olduğu gibi duruyor 🤦♀️ Hastanede ilk hastane bezi bağlıyorlar sonra gelip sana diyorlar istiyorsan geçiş yapabilirsin diye
Elifdikel Yenianne241 ilk doğumumda sezeryandi bende kullandım çok memnun kalmistim şimdi tekrar alicam
havvaslan2907 Yenianne241 😂😂😂 çok sağol yardımın için bende sana dua edeyim rabbim bebeğini kazasız belasız sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍
Nymphadoraa Yenianne241 depend aldım ama bedeni küçük geldi alırken dikkat edin o yüzden 😐 iki tane hasta bezi kullandıktan sonra normal pede geçtim çok kanamam olmadı.
Gardenya7 Yenianne241 bana hemşireler hasta bezi bağladı, pijamama taşmış, sonra depend bağladım çok rahat ettim de evde bile kullandım alın bence, normalde m giyerken large aldım ben, büyük alın rahat olsun
maria12 Yenianne241 canım ben ilk gün kullandım fakat hemşireler normal ped kullan dedi. Sezaryen yerinin kuru kalması önemliymiş. O biraz terlettiği için önermiyorlarmış. Zaten çok kanama da olmuyor, benim olmadı yani. İlk gün kullanıp diğer günler normal pede geçebilirsin
Birkiz Yenianne241 3 yıl önce ılk doğumumda kullandım cookk memnun kaldım ne rahatsızlık ne bıse temızken kulot gibi giydiriliyor kirlendığinde yandan yırtıp cıkartıp atıyoruz sımdı 2 gebelık yıne cantama koydum. Memnun kalırsınız sizde