Yenianne241 Kızlar sezeryandan sonra dependle rahat edemezsin diyenler ben hastane çantama koymuştum acaba sezeryan olupta depend kullananlar oldu mu dikişlerinizi rahatsız etti mi ?
Beyzan Yenianne241 ben bundan iki sene önce kullandım sezeryan doğum sonrası çok da memnun kaldım hatta ikinci paketi aldım.
WmonallissA Yenianne241 bence çok yararlı, ben çok rahat ettim, bir paketi bitirmiştim, kanamam azalmasaydı bir paket daha alacaktım, bence mutlaka alın😁dikiş yeri kapalı nasıl rahatsız etsin ki hatta daha çok rahat ettiriyor, orayıda sararak
YuvarlanamayanPandaa Yenianne241 ben cırtcırtlı olanlardan kullandım hasta bezi çünkü ameliyat yerini çok gevşek bırakmak lazım oluyo
havvaslan2907 Yenianne241 ya bende herkesten olumlu şekilde duydum herkes çok memnun ama işte sonrasında dikişleri acıtır mı onu düşünüyorum 😂
SaniyeGoseli Yenianne241 ben sezeryan doğum yaptığım da böyle şeyler almadım hiç 😃 Ped götürdüm yanımda onu kullandım şimdi 2. Hamileliğim alsam mı bilemedim 😂
Kubra3525 Yenianne241 dikişi hiçbir şekilde rahatsız etmiyor kullanıyorum hâlâ almasaydım napardım bilmiyorum yani dikişlerime destek bile oluyor çook kurtarıcı bişey acayip rahat ediceksnz
AkademisyenAnneee Yenianne241 Hayır hiç rahatsız etmedi aksine karnımı üşütüp gaz sancısı çekmeme engel oldu . Ve kaç paket bitirdiğimi hatırlamıyorum . O kadar kullanışlı ve rahat ki . Bu hamileliğimde de ⅘ paket almayı düşünüyorum . 👌🏻
HavvaMerve Yenianne241 Ben rahat edememiştim ilk kızımda hemen çıkardım 🤦🏻♀️ Ped daha rahattı benim için tercih meselesi bence 🤷🏻♀️
AkademisyenAnneee Yenianne241 Teşekkürler daha doğumuma çok var ilerleyen aylarda almayı düşünüyorum .Zaten ayda 1 mutlaka indirime giriyor .
Alyamm_ Yenianne241 Bende sezaryen doğum sonrası kullandım gayet rahat ben iki paket bitirdim. Şimdi ikinci dogumum içinde alıp çantama koydum.
Yenianne241 havvaslan2907 bemde o konuda tedirgin aldım paketi açıp baktım cok esnek ve rahat duruyor
Alyamm_ Yenianne241 Bedenine uygun almamışlardır belki bide depend kullanırken gecelik daha rahat oluyor bana göre hele ki sezaryen doğumda.
Damlaltinay Yenianne241 kim dedi onu ? Depend aldım doğumdan sonra 10 gün kullandım, depend en büyük rahatlıktır, müthiş icattır. Lohusa pedi iğrenç asıl onla rahat edemezsiniz. Doğum yapalı 13 gün oldu, sezeryan bu arada.
havvaslan2907 Yenianne241 ben henüz almadım doğumuma 3 hafta kaldı hemen alayım o zaman 😂 zaten esnekse dikişleri acıtmaz tahminimce