Beyzosss
canım bildiğim kadarıyla uyuşukluk gecene kadar ameliyat önlüğü ile duruyorsun.
bende sezeryan olacagım, forumdakilerin tecrübelerine göre; bel lastiğinin sezeryanlı yere değme ihtimalini göz önüne alarak gecelik tarzı uzun penye aldım ilk gün için; dependimizi çıkarması da kolay olur etek olunca . Bi de dogumum temmuzda, sıcak olur
bakalım ne diyecekler tecrübeliler :)