Merinosunannesii gulcinsirinn ikisini de kullanmış biri olarak söylüyorum evet uzun sürüyor ve kolun ağrıyor
sedaela gulcinsirinn Philips avent çok güzel ama pahalı bütçenize uyar mı bilmem. Mamajo ve lansinoh kullananlar da memnun. Bu söylediklerim hepsi elektrikli tabi. Manuelle uğraşması zor olur bence
gulcinsirinn sedaela Ya uyar aslında ama çok önemli bir fark yok ise o kadar fazla para vermek istemiyorum açıkçası ilk bebeğimiz bı de zaten her şey yeni olucak her şey masraf o yüzden biraz orda fiyatlı bakiyodum
MS92 gulcinsirinn lansinoh aldım gecen hafta kullanıyorum gayet iyi. Ben 479 a almıstım e bebekten. Bugün kampanya var 389 gibi bir şeydi. Ben acil aldım ondan indirim bekleyemedim😊 mocha manuel de var ama zaman kaybı ayrıca zor😊
sedaela gulcinsirinn avent kullandım ama diğerlerini kullananlardan duydum. Haklısınız ilk bebekte her şey masraf oluyor