gulcinsirinn İyi günler , süt sağma pompası için öneriniz var mı manuel mi aldığıniz yoksa motorlu olandan mi ? Ya da hangi marka öneriyorsunuz
inci_34 gulcinsirinn kiwi elektrikli aldım bir haftadır kullanıyorum güzle şimdilik memnunun masaj da yapıyor
milena11 gulcinsirinn yoğun araştırmalar sonucu az önce mamajoo nun ikili elektrikli pompasını aldım. Ben çalışan anne olacağım vakitten de tasarruf olsun diye ikili aldım ama zaman sıkıntınız yoksa teklide alabilirsiniz. En iyisi lansinoh un ama fiyat olarak baya yüksek. Mamajoo ona alternatif olarak hem fiyatı uygun hemde performans olarak benzermiş. Kullanan arkadaslarımda memnun kaldı..
Elakeskin gulcinsirinn wee baby pratik manuel olanını kullaniyorum elektrikli olanlar çok acıtıyor göğsümu manuel daha kullanışlı geldi bana
Yaprakdokumusever Yasemiiin ebebeğin kendi markasını aldım çok memnunum 300₺ Fiyatı var gayet güzel sağıyor
Elakeskin Yasemiiin ben wee baby markasıni manuel kullanıyorum memnunum gayet elektirikli çok canimi acıtıyor
gulcinsirinn milena11 Lansinoh pompası için ilk zamanlar çok güzel fakat ilerleyen aylarda çekim gucu azalıyor gibi yorumlar okudum. Philips baktım aslında fakat 1000 TL gereksiz bir fiyat gibi geliyor bana
milena11 gulcinsirinn o bütün pompalarda oluyormuş ilk zamanki çekim olmuyormuş. Çok gereksiz pahalı zaten ilk 1 aydan sonra çok yüksek çekime gerek olmuyormuş bile sağdıkça alışıyormuş bol bol geliyormuş süt
Nimet_Gamze34 Mamajo tekli aldım otomatik. Tuşa basıyorsun sağıyor. Daha kullanmadım doğumum olmadı. Hastane çantama koydum. 300 liraya almışım şuan 287 miş.
gulcinsirinn Elakeskin otomatik olanlar çok fazla çekim günü kullanıyor sanırım peki manuelle uzun sürüyor mü
Merinosunannesii gulcinsirinn ikisini de kullanmış biri olarak söylüyorum evet uzun sürüyor ve kolun ağrıyor
Seranad gulcinsirinn manuel çok zor canım ablam kullandı bildiğin yara yaptı. Çok söylediler dinlemedik. Sonra otomatik aldık rahatladı. Yaraları geçti
Merinosunannesii gulcinsirinn kesinlikle elektrikli al yoruluyorsun en azından wee baby aldım hem uygun hem cok güzel