İkiz bebeklerim olacak inşallah, sorum siz doğum yapmış ya da henüz benim gibi yapmamış ikiz annelerine. Doğum şekliniz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yani şöyle açıklayayım iki oğlum var ikisi de normal doğum ile dünyaya geldiler, ilk doğumum çok kolaydı, dikişlerim falan vardı ama problem olmadı kısa bir süre sonra iyileştim ama ikinci doğumum zor oldu, doğum sonrası bacağımda sıkıntı oluştu ve yürüyemedim neredeyse bir ay boyu, galiba sinirlere aşırı baskı oldu doğum sırasında. Galiba diyorum çünkü Korona’dan dolayı gitmek istemedim doktora. Şimdi normal doğumdan korkuyorum maalesef ve ikizlerimi sezaryen ile dünyayı getirmeyi düşünüyorum ama sezaryen sonrasında da çok sıkıntı yaşayan varmış. Peki siz ikizlerinizi nasıl dünyaya getirdiniz ya da getireceksiniz?