Bebek9898 aynı ben bende 31yaşındayım buda ayrı bi stres oluyo beni gazi üniv tüp bebeğe yönlendirmişlerdi ama o ay hamile kaldım yani kimyasalda olsa bi döllenme gerçeklşeti sonuçta o yüzden gitmeyi tercih etmedim zaten 8aylık evliyim yaşım 31 ondandı sanırım ama tüp bebeklik olduğuma inanmıyorum şimdi beklemedeyim