annesinin_beybisi cnm bende de pco var ve 5 yıldır deniyordum olmuyordu çatlatma iğnesi desen herşeyi denedim tüp bebek yaptım tutmadı tüp bebek yaptıktan sonra bir buçuk yıl sonra kendiliğinden oldu ovulasyon denedim hiç olmadı bi sıkıntı da yoktu adet olurum her ay hormonlar gayet normaldi kafamdan çıkardım tekrar tüp bebek denicektim bi baktim hamileyim ama nasip olmadı kalbi atmadı bu da bana bi umut oldu çunki 5 yıldır ilk defa hamile kaldım ve diğal yola sana tavsiyem hemen tüp bebek dene me çok kolay bi süreç değil çunki madi manevi