MEAsya benimde o haftalarda başladı afedersin gaz sancısı mı acaba dedim ama çok sertleşiyordu biranda ne doktorum ne ebe ne sağlık ocağındaki doktorum hiçbişey demedi şuan daha kötü sürekli kasılma sertleşme oluyor yürürken dayanamıyorum gece uykumdan uyanıyorum o geçene kadar kıpırdayamıyorum ama normal diyorlar ya 🥺