OzgeLina 24e kadar serklaj olabilirsin diye biliyorum bebgi tutmaya yardimci dikiş, benim 25 yada 26 da ortya cikmisti 33+4te doğum yaptım sancilarimi hissetmiyordum ama senin agrilarin varmis en azindan hissediyorsun insallah ilaclarin sifa olur rahim kisaligin varsa da gecikmeden serklaj olmani tavsiye ederim