Minik_kalplim_ ben domolun kini aldım 24 lü sanırım paketi her makineye bitane atıyorum renk veren bişi varsa o cekiyor kolay iş baska markalarında vardır hangi şehirdesiniz bilemiyorum ama trendyolda vardır en kötü renk koruuucu mendil diye aratabilirsiniz 🌺