cgdm-trzi Liyaa 2 gün önce alabildim bende şükür 😂 Duru granül matik önerdi çevremde küçük bebeği olanlar bende denemek istedim kokusu çok güzel umarım memnun kalırım 😍 Artık sıra kıyafetleri yıkamada inşallah onu da çok uzatmam yıkamak için 😅🙈
Birpapatya4 Oğlumda geren clean çok kullandım güzel ama lekelerde iyi bi performansı yok bebek bu kusuyo kaka yapıyo o leke çıkmayınca bi önemi kalmıyor o yüzden değiştirip Dalan roxy e geçmiştim hala onu kullanıyorum kızıma da onu kullanıcam hem doğal hemde leke çıkarması gayet iyi ve en güzel yanı yumuşatıcı istememesi içeriği doğal yağlar olduğu için. Fiyatı da uygun
beyza1234 cgdm-trzi Liyaa ben kullanıyorum gayet memnunum ilk yıkamayı 20 derecede 1 saatlikte yaptım erime sorunu onda bile olmadı mis gibi ben ekstra durulama yaptırdım nolur nolmaz ama olmasada olur
minikserce00 Liyaa istagramda mühendisin oğlu sayfasını takip edin orda bütün ürünlerin açıklaması var
Liyaa minikserce00 orayı biliorm cnm uzun süredir de takip ediyordum. Ancak sayfa sahibinin hak. Bazı iddialar var.. o yüzden artık pek.guvenmiorm.incelemelerine:)
hamishanne Ben Dalin granül ve Uni Baby sıvı deterjan aldım. Kullanıp içeriğinden memnun kalanlar var mı?
Minik_kalplim_ Handannnn bnde elimle yıkAmayı düşünüyorum atmıycam makinaya bellimi olur biri rengini verse gitti bütün kıyafetler🤦🏻♀️
Selly Liyaa siveno ve incia aldım denemek için ikisi de güzel temiz içerikli , kokusu falan da yok öyle , uygun fiyatlı diye duru granül aldım onun kokusu bir tık daha baskın ama lekeleri nasıl çıkarırlar bakalım doğunca gorcez 🤭
beyza1234 Handannnn bunlar zaten kısa vadede kendini gösteren durumlar degıl ben yıkadım bişey olmadı diye insanlarıda yönlendirmeyin kimyasalın vucuda girişi solunumdan sonra en çok deriden emilimle olur süt gibi tenleri var karaciğerlerini mahvetmeyin cocukların
beyza1234 Liyaa minoris en saf olanı ama fiyatı epey yüksek bilginiz olsun onun dısında en garanti olan granül sabun artı ekstra durulama gerisine güvenmiyorum kimyaslın solunumdan sonra en hızlı vucuda girdiği yer deri bu zannedildiğinden daha önemli hele o bebek yumusatıcısı denen seyden aman aman kosarak uzaklasın 🌺🎈
Liyaa beyza1234 siveno da temiz içerikli denilior. Kullananlar da memnunmus. Bir de ıncia ve babys green
cgdm-trzi beyza1234 yaa erime sorununun olmamasına sevindim ☺️ bende memnun kalırım inşallah yakın zamanda kıyafetleri yıkayacağım bakalım
beyza1234 Minik_kalplim_ ben domolun kini aldım 24 lü sanırım paketi her makineye bitane atıyorum renk veren bişi varsa o cekiyor kolay iş baska markalarında vardır hangi şehirdesiniz bilemiyorum ama trendyolda vardır en kötü renk koruuucu mendil diye aratabilirsiniz 🌺
Elif_Eda Liyaa Vallahi canım benim çoğu tanıdıklarım akrabalarım hep dalanın granüllü sabununu kullandılar bende onlardan aldım zeytinyağı özlü var ve lavantalısı var..Daha yıkamadım ama kullananlardan biliyorum yumuşacık ve mis gibi kokuyor..☺️Tavsiye ederim
Gizemgney Liyaa kesinlikle duru granul sabun deterjan almalisin bebek gibi kokusu ve cok guzel kaliciligi var