bestek GizeMustafa amin inşallah allah tüm gebeleri evlatlarına sağlıkla kavuştursun 🤲🏻 Teşekkür ederim 🙏🏻
ikizlerim2021 esila1987 esila1987 Sancınız başlayınca ya da suyunuz gelince, otu ılık bir suyun içine koyuyorsunuz, hepsi bu kadar
ikizlerim2021 271011g Yok dua okumadım suya koyduğunda, ama eşim inşirah suresini okumuştu bir suyun içine 7 kez ve ben de o suyu içmiştim fakat bunun o ot ile alakası yoktu
2020-21 ikizlerim2021 hastaneye mi götürüyorsunuz hangi dualar okunuyor benimde açılmalarım çok geç açılıo 😒 denemeliyim
ikizlerim2021 2020-21 2020-21 Evde bırakmıştım ikisinde de, hastaneye götürmedim, dua okumadım ve suyundan içmedim