23Zumra duyguahmet19 ben almistim ot hepsi acilmisti hatta acilmam 10cm di ama ona ragmen sezeryana alindim cunku kizim biraz buyuktu ve sıkısmisti
ikizlerim2021 duyguahmet19 Ben iki doğumumda da kullandım, gerçekten çok hızlı bir şekilde açılmam oldu. İlk doğumum sadece 20 dakika sürdü çok kolaydı fakat ikinci doğum bir- iki saat kadar aldı. Bence o otun faydası oldu çünkü etrafımdaki kişilerden duyduğum kadarıyla birçok kişinin açılması epey uzun sürüyormuş
ikizlerim2021 duyguahmet19 Nasıl kullandığımı da yazmak isterim, sancım başlayınca ya da daha doğrusu suyum gelince o otu ılık bir suyun içine koydum, hepsi bu kadar, başka bir şey yapmadım, o ot açılınca benim de açılmam çok kısa sürmüş oldu
Omerhatice duyguahmet19 bende yaptım oğlumda baya faydasını gördüm Suya birsktim dualarını okudum 3 yudumda içtim rahat bi dogumum oldu hamd olsun Şimdi kizim için sancimi bekliyorum Allahn izniyle.. gecen hafta aldım bıraktım eve inşallah bu dahada kolay geçer 🤗
bestek GizeMustafa nasıl kullanılıyor acaba ? Ben 38+2 yim bekliyoruz meryemana otu aşdım internetten meryem suresini dinlettim öyle duruyor şu an 🙈
ikizlerim2021 duyguahmet19 Yok ben içmedim canım, ama faydasını gördüm sadece birkaç saat içinde açılmam oldu iki doğumumda da. ilk doğumda hiç sancım yoktu, sadece doğumdan önceki son yarım saatte biraz sancım oldu ama öyle dayanılmaz falan değildi ve doğum da sadece 20 dakika sürdü. Suyumun gelmesi ile doğum falan hepsi toplam 6 saat falan sürdü
GizeMustafa Naciyeylmz 9 gibi evden çıkmadan suya koydum canım ben duamızı okuyup 3 kaşık içtim evden çıktık. Kantinde oturuyorduk 12 -12.30 arası odanız hazır dediler . Ben daha odaya adım atar atmaz hazırlanın hemen alıcaz sizi dediler . 13. 00 te girdim ameliyathane 13.16 da oğlum dünya ya geldi . Hersey çok hızlı oldu çok güzel ilerledi . İnşAllah 2. De de böyle olur 🤲
271011g ikizlerim2021 Otu suya koyduktan sonra dualar okunması gerekiyo diye görmüştüm siz yaptınız mı sadece suya mı koydunuz?
ikizlerim2021 271011g Yok dua okumadım suya koyduğunda, ama eşim inşirah suresini okumuştu bir suyun içine 7 kez ve ben de o suyu içmiştim fakat bunun o ot ile alakası yoktu
GizeMustafa bestek evden çıkmadan suyun içine koydum. Eşimle birlikte bildiğimiz duaların hepsini okuduk.suyundan da 3 kaşık içmiştim. Ben hastanedeyken çiçek gibi çok güzel açılmış çok şaşırmıştık. Eve geldiğimde de sudan çıkarmıştım. Doğumum da sezaryen oldu ama hiç doğum yapmış gibi değildim şükürler olsun hiç ağrım olmadı her gelen saşırmıştı çok güzel ilerledi her şey. Umarım sizinde özel olur 🤲🌸
bestek GizeMustafa amin inşallah allah tüm gebeleri evlatlarına sağlıkla kavuştursun 🤲🏻 Teşekkür ederim 🙏🏻
F_nur duyguahmet19 Bende faydasini gordum niyet önemli başta,islatirken okunmasi gereken sureler var onlsri okuyup bir yudumda içmiştim ben