Merhaba arkadaşlar ilk kızımın ismi Zeynep simdide oğlum olucak 33.haftadayız burda isim postlarını sıkı takip ederim.bu haftaya kadar net bir isim belirlemedik.takip ettiğim postlarda Cesur ismi farklı değişik geldi.ama oturup düşünmedik.hani koyalım gibisinden.bugünde kapı komşum bir abla isim düşündünüzmü dedi.bende Cesur ismi nasıl sence dedim.güldüü sonra Cesur mu koycanız dedi ne alaka dedi.biraz azarlar gibi bilinçli isim koyun dedi. çocukla dalga gecerler vs dedi.bak kızın ismi ne güzel dedi.sizden bu konu hakkinda fikir ve yorum almak istedim.sizce haklımı yoksa laf olsun diyemi söledi.sizce Cesur ismi nasil sizlerin yorum fikirlerine gore dusuncemiz netlesir insallah.