Sınanmadığınız acı üzerine konuşmak her zaman daha kolaydır derler. Ben 6. 7. Ve 9. Haftalarda üç kez kayıp yaşadım. Başlarda yaşamama rağmen nasıl etkilendim. Sizin durumunuz çok daha zormuş. Rabbim kolaylık versin. Biz her ne kadar içinizi ferah tutun desek de kafanızda acabalar hep olacak. Biliyorum, çünkü ben de öyleydim. Kayıplarımdan sonra hamile kaldığımda o kadar gergin oluyordum ki doktor kontrollerinde. Doktorun ağzından iyi cümleler duyduktan sonra rahatlayabiliyordum. Her namazımda tek duam evladıma bir şey olmasın, bu kez sağlıkla kucağıma alayım oluyordu. Psikolojinizi anlıyorum o yüzden. Etraftakiler yapma etme dese de siz hareketlerini hissedene kadar stresli olacaksınız. O yüzden gidin bence acile. Çocukla ilgili değil de başka bir sıkıntınız olduğunu söyleyin. Atıyorum idrar yaparken yanma var vs. gibi. O zaman hamile olduğunuzu da söylersiniz. İllaki muayene ederler. Başkalarının hakkına girersin diyenleri de anlayamıyorum. Acilde kırmızı alan, yeşil alan, sarı alan gibi öncelik durumlarına göre alanlar var. Durumu vahim olan zaten önce muayene ediliyor. Acile gider gitmez direkt sizi alıp durumu kötü olanı bekletmezler ki. Zaten iki dk. muayene edip geri gönderirler. İçiniz rahatlamış olur.