Yani git aksama 🤭 ama bahanen ne olacak benim şahsi fikrim bir bahane uydurma ☺ karnim agriyor gibisinden cunku ne diyorsak onu yasiyoruz su hayatta , birde kendini rahat birak iyidir o içeride biliyorum kayıpların olmus ama rabbim zaten hayirlisini versin diye dua etmek lazim ☺ sakınan goze cop batar 🤭