Minikmucize1 Gmzclb aynen öyle yapılıyomuş eğer bu sağlık ocağındaki hekim yazmazsa öyle yapıcam bende yarın iğnesiz olmaz çünkü iki gün
Minikmucize1 Ayss1234 eşimin arkadaşı var ona söyledik sağlık ocağındaki hekim uzman hekimse yazabiliyo onlar böyle bittiği zaman falan demiş eğer yazmassa gelir alırsınız parayla sonra raporla gelirsiniz demiş
Ayss1234 Minikmucize1 İyi canım sevindim normalde yazmadı gerek bende bir kaç kez saglikocagindaki doktoruma yazdırdım
Pelinbyrktrlr Minikmucize1 Acil serviste vurdurabilirsiniz 2 gün durumunuzu anlatıp. Zaten sistemde iğne kullandığınız belli olur. Ben de kullanıyorum sakın ara vermeyin