Kızlar kontrole gittiğim zaman elimde gözüktüğü için yazılmadı iğne bana ama bende olanda çok az 12 gün vurdum şimdi elimde sadece iki adet kaldı yani toplamda 14 tane falan varmış bugün yarın vurucam araya hafta sonu giriyo devlet hastanesine gittiğim için de doktorun numara vs yok hafta sonu ne yapıcam diye düşünüyorum aspirin var elimde ama iğnenin yerini tutarmı 4000 lik iğne vuruluyorum