Kirazkiraz ege_ayaz_mom 2. Ama ilkim düşük 1 bucuk aylıkken cinsiyet henüz öğrenmedim kendini saklıyor bebeğim 2 kez sırf öğrenmek için gitmeme rağmen 😂
Kirazkiraz gazetecianne ikiz mi ya ne güzel Allah sağlıklı bi şekilde kucağınıza almayı nasip etsin ikisinide normal diyorlar bende bi iki kez hissettim kaç gündür hissetmiyordum sorayım dedim hissederiz ya biraz daha sabredelim😁👍❤😍
gazetecianne Kirazkiraz sizin de mi ikiz 🥰🥰 ya ikiz olunca daha önce hissederim diye düşünüyordum açıkçası
Kirazkiraz gazetecianne ah keşke ne çok istiyordum bi bilseniz 😂 yok değil her kontrole gittiğimde hep ikiz demwsini bekledim doktorum ama demedi bende kabullendim inşAllah ikinci seferde😂❤
Melekd turkankrbyk nasıl bi hareketlenme içten mi hissettiniz bende 17 haftalık oldum bugün. Bu aralar içimde bi kımıldama gibi bişey hissediyorum ama bebekmi yoksa guruldama falan mı emin değilim😊
Aysenur_arslan Kirazkiraz Hissedebilirsin de benim de ilk gebeligim 17 haftalık ve hissetmeye başladım 😊
Ervaerva Kirazkiraz tabiki normal canm ilk gebelikte geç hissedersin ikinci gebelikte erken hissedersin senin hissedeceğin hareket haftan erken olduğu için sadece pıt pıt şeklinde seyirmelerdir
Meleklerimmm3 Kirazkiraz ben 17+4 ikinci gebelik bazen kıpırtılar hissediyorum ilk hamileliğimde gec hissetmiştim ama 😁
Emineabdullah Deniz59 bende 16 haftaligim ve ilk gebeligim bazen karnimin tek bir tarafi o kadar sert oluyo ki sanki bebegim oraya toplanmis gibi genelde düz yatarken oluyo sonra bi süre sonra fsrkli yerdre😊
Emineabdullah @Kirazkiraz bende 16 haftaligim ve ilk gebeligim bazen karnimin tek bir tarafi o kadar sert oluyo ki sanki bebegim oraya toplanmis gibi genelde düz yatarken oluyo sonra bi süre sonra fsrkli yerde sizde de oluyo mu ??😊
Meleklerimmm3 gazetecianne yok canım ilk hamilelikler gec hissediliyormuş bende hep merak ediyordum çok iyi anlıyorum seni 😂