Srplztrk 37. Haftada gittim tam 3 gün oluyor.nst de sancı falan çıkmadı yürüyüş yapıp sukuat yapmamı söyledi. Günlük en az üç hurma yemeliymisim. Alaturka tuvalet kullanmaliymisim bunlar açılmaları kolaylastirirmis. 38 de çatı muayenesi yapacağını söyledi . Bebiş 2900gr 50 cm biraz zayifmis ama zorun olmaz dedi ucu geçermiş vaktinde doğarsa 😊Siz ne zaman gitmistiniz