Esra_80 2 kaybım var canım bu gebelikte en başında kanamalar oldu düşük riski oldu bir ara böbrek büyümesi oldu hamıleyken üstelik hemoroid ameliyatı oldum gebelik şekeri cıktı diyet yapıyorum asla ama asla özlemem bu günleri valla kabus gibi geçiyor diye bilirim o yüzden artık doğurmak istiyorum cok yıprandım valla 🥰