Papatya2768 Kızlar selam karnınız ne zaman çıkmaya başladı ben son dönemlerde kilo da almaya başlayınca çıktı sanki daha 9 haftalık olmak üzereyim. İşk hamileliğimde 5-6 ayda çıkmıştı her gebelikte değişir mi ?
Mavimmzg Papatya2768 ilk hamileliğim 15+4teyim . 10gündür karnım çıktı ama çok belirgin değil ama gören diyo karnın çıkmış diye.
Mltm88 Papatya2768 Benim çok erken çıkıyo..3.hamileliğim üçündede aynı..5,5 aylık hamileyim henüz bazıları ikizmi diye soruyo..😏😏
Mavimmzg Hafissee nasıl yaa nerde duruyo bu çocuk karnının içinde 😄 kiloyla ya da yapıyla mı alakalı oluyo acaba
Calisananne25 Bünye ile alakalı sanırım 11+4üm dün iş yerinde Bi abla hamile misin karnın var gibi sanki demişti ama sanki çok yemişim de göbeğim çıkmış gibi duruyo yani çıkmış sayılmaz 🤷🏼♀️🥰
Cigdemkinali21 32 haftaligim benimde cok cikmadi. Alt tarafta top gibi ama cocugum midemden inmiyor. Ic karnim genismis.
aycanerbas Papatya2768 canım ilk bebeğin kız mıydı ne kadar doğrudur bilmiyorum ama bana kız bebekte daha geç karın çıkar erkek bebekte daha erken çıkıyor demişlerdi hurafelerden biri de olabilir tabi 😊
Papatya2768 aycanerbas tam tersimi bilmiyorum ilk çocuğum erkek çok çıkmadı yataydı karnım hatta soran nasıl erkek karnı diyordu. Şimdi ama her yediğim içtiğim gaz yapıyor bazen baya büyüyor bakalım bol tişörtler aldım bile
Momocuk-48 aycanerbas emin olun hurafe benim oğlum olacak hala doğru düzgün çıkmadı ki ben bildiğim için yada gören doktorlar inanmadı ikisine kanıtlarla inandırabildim 😂
Mavimmzg Hafissee iç karın dedikleri şeyle alakalı sanırım. Ben 15+4üm alt karın kısmımda çok komik minik bir göbek var. Bebek desen değil gönek desen değil 🤦🏻♀️😂😂 sağlıkla gelsinler inşallah
Glcntn Papatya2768 10. Haftanın sonundayız yarın 11 olcaz sanki 5 aylık hamileyim önceden gaz olduğunu anlıyordum sabah düm düz olurdu karnım şimdi kocaman iç karnım küçük galiba kreme başladım ben dün karnım çıkınca doktor 14. Hafta demişti ama. Ben erken başladım
Kara96 Papatya2768 Bol kıyafetler giyiyordum zaten hamilelikten öncede şuan 20+5 olduk ve bu hafta anladım hamile olduğumu ama hala dışardan bakınca anlaşılmıyor dar giymediğim için ama evde giydiğim kıyafetlerde baya belli ediyor benim ☺️
aycanerbas Papatya2768 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin benim kız bebek 5. Aydan sonra belirginleşti karnım 5. Aya kadar ufak tefek kilolar aldım hamile olduğum anlaşılmıyordu 😊