Nehirimmm06 Ayseecrin ben Tokatlı değilim ama 2004 2009 da oradaydık babam asker emeklisi gezdiğimiz İller de en çok sevdiğimi arkadaşlarım dershanem komşularımız seneler geçti hiç unutmadım hala görüşüyorum Tokatlıları çok seviyorum ❤️
Tugcer12 Simsim60 merhaba ben gittim. Hiç memnun degldım önermem ciddi anlamda tokatta prof ünvanını almış ama asla yeterli bilgiye sahip değiş. Paraya tapıyor
Simsim60 Seda6019 ücretin yüksek olduğunu biliyorum canım.kurumum karşılıyor o yönden sıkıntım yok.benim için birebir gidip tecrübe edinenlerin fikri önemli.
Seda6019 Simsim60 kötü birsey duymadım ben gayet ilgili ve bilgiliymiş. Zaten kurum ödüyorsa git sende dene bir bakalım