iremekren Tokat Medical kimseye önermem. İsim vermeyeceğim ama çok övdükleri bir doktoru 24.haftada henüz şeker testi yapmadığımı duyunca muayene etmek yerine bana zorla test yaptırmaya çalıştı. Tartıları yanlış tartıyor, aradan 6 hafta geçti orada çıkan kiloya yeni ulaştım 😂 Hastaneden çıkar çıkmaz da tartılmıştım 4 kg eksiktim. Bir de benim memleketimdeki kendi doktorum da özel klinik doktoru zaten. Hala gerekli görmüyor şeker testini. Bana kendi doktorum yaptırmadı yani bebeğin kilosu veya senin kilon açısından riskli bir durum söz konusu değil diye. Medical’deki sağ olsun ultrasonda yüzünü bile göstermedi ben test yaptırmayınca. Bana ultrason çıktısı olarak bebeğimin kaval kemiğinin resmini verdi siyah beyaz. Orada saygısızlık yapmadım ama bebeğimin kaval kemiği senin gözüne girsin doktor diyesim gelmişti gerçekten.