Esra_1507 Benimde öyle özele sıra bulup gidemiyorum devlette de son ana kadar bakmıyolar çatıya saçma ya en azından belli olsa insanda kendini ona göre ayarlar şimdi kendimizi normal doğuma odaklasak ya gidince uygun değil sezeryan derse 🙄 Ay o çatlaklar mahvetti beni o kadar yağa kreme rağmen çatır çatır çatladım😔