buseli07 Asyaayaz1 günlerimiz aynı neredeyse benimde 52 doğum tarihiniz için doktorunuz ne dedi acaba ?
Bsra_blc Melike-Alya bizim şafağimiz bitti hatta biteli tam 6 gün olucak ve gelmeye hala niyeti yok .. yarina kadar kendiliğinden bişey olmazsa suni vericekler dua edin bana nolur suni istemiyorum .. 😔
Melike-Alya Bsra_blc benim arkadaşıma tam 30 saat suni sancı çekti sonra duşa soktular 2 cm açıklık bi anda 8 cm oldu . İnşallah suni sancı vermezler canım ama olduki verirlerse sıcak suyu özellikle beline dökerek duş al olurmu
irmsm Melike-Alya ayy aynı gün doğurcaz 19 haziran saat 11 benim 👼🏻 38+1 gün oluyor sizin kaçıncı haftanız ?
Melike-Alya irmsm Benimki normal şimdilik canım bi aksilik çıkmazsa 🥰 Sağ salim kucağımıza alalımda sezeryanın normalin hiç bi önemi yok❤️
SedaCeki Melike-Alya su bebek dogdu butonu nasil bisi nasil meraktayim anlatamam 🤣 34. Haftadayiz bizde bekliyorum o gunler gelsin 🥰🤣
buseli07 Asyaayaz1 benim de aynı şekilde denilmişti de Ağustosa kalır mıyız onu merak ediyorum aslında 🙄
Dbe24 Melike-Alya benim son 1 ama gelen giden yok ne buton ne bebek pazartesi gününe kadar gelmezsede suni sancıyla başlatıcaklar doğumu ve ben tırsıyorum sanırım 🙄🤷🏻
Asyaayaz1 buseli07 aslında dün konuştuğumuzda 32+2 yiz şuan 4 hafta sonra geldiğinde 36 olcak o zaman inşallah ondan sonra Doğumu bekliyecez dedi bebeklerin sağı solu belli olmuyor dedi
Masalannesii Melike-Alya uygulamaya göre son 41 gün kaldı minik kızıma kavuşmaya sanki zaman geçmek bilmiyor son haftalar olduğu için zaman geçmiyor sanırım 🤪
Dbe24 Melike-Alya bendede suni sancı korkusu var biraz oda normalde yoktu korkmuyordum hep kendimi cesaretlendirdim ama doğum baya bi yaklaşınca bide milletin ağzı hep konuşunca insan tırsıyor biraz 😕
minikserce00 Melike-Alya ay bende yok 9 gün kaldı dun 3 saat aşırı sancik vardı ama azda olsa geçti bolca kasilma var ama gelen yok