Mucizemibekliyorumm ben de hastane için bi şey istemedim zaten normal mi sezaryen mi belli değil belki ameliyatlı olacağım ağrım sızım olacak kanamam olacak bebeği emzirmek isteyeceğim başkasının yanında da göğüslerimi açıp emzirmek istemiyorum emzirme örtüsü aldım. Hastane ziyaretini sevmiyorum özellikle doğum yapmış bi insana ziyaret değil eziyet oluyor bence. Görmek isteyen varsa eve gelsin görsün o perişan halimle gelmesinler. Ama tabi gelmeyin diyemicez kuru pasta alırlar yeter bile ya amaan evde hazırlarız güzel güzel