Mucizemibekliyorumm 12 gune insallah ogluma kavusuyorum❤.onun icin cikolata, kokulutas ,pleksiler yaptirdim.sizce bunlari hastanede gelenlere ikram etmelimiyim.yoksa evime gelenlere mi daha uygun olur?
elif0690 Mucizemibekliyorumm Hastaneye çok fazla kişi gelmeyecekse bence eve gelenlere dağıtmalısın..
NaimeYilmaz Mucizemibekliyorumm Ikısınde de vermesenız olur 😊 size kalmıs ama lokum tarzı birşey illa verılır hastanede bebıs gelıyor sonucta bıseyler dagıtmak lazım süs püs sart degl tabı
Mucizemibekliyorumm NaimeYilmaz lokum tarzi seyler olacak serbet falan yaptircam tabi ama hediyelikler konusu dusunduryo
Mucizemibekliyorumm aysgl24 hastaneye gelen eve de gelecek genelde.o kisim nasil olacak😊😊iki tane alacaksa yetmez benimkiler
aysgl24 Mucizemibekliyorumm ahahahaha yok cnm onlarda okadar arsız olmasın bişey beklemesin😂😂😂 hastaneye gelemeyeler ewe gelmek isteyenlere veririm 🤣
Eeelllliiiiiifffffffff Mucizemibekliyorumm hastaneye gelen Evede gelirse tekrar çıkarmana gerek yok lokum yada çikolata ver geç ben öyle yapıcam yanı fazla fazla yapıyorum herşeyimi ama sonra da gelcek uzak yakın herkes ozaman veririm diye düşündüm hastanede verdiklerime bidaha çıkarmaya gerek yok yettiği yere kadar olcak herşey
Mucizemibekliyorumm aysgl24 😆😆valla bilemedim.gelene sen hastanede aldin simdi gerek yok sana diyomusm😆
Sakvsr aysgl24 😂 oluyolar canım nikahta kaynanacım o kadar süs almıştı ki vitrinler mutfak banyo doldurmuştu heryeri bi oğlum diye dünde süs yaptırcakmısın dedi yok babaanneden bekliyoruz dedim bakalım 🙈😅 arsızlığı ben yaptım bu sefer
Dilekveuzum Hastanede çikolata dağıt sadece, ablamdan biliyorum hediyeliklerin çoğu hastane personeline gitti 😐
biiiidamla Mucizemibekliyorumm ben hastanede sadece isim yazılı çikolata dağıtacağım diğer hediyelikleri Mevlüt’te vermeyi düşünüyorum
deletedmom40 Mucizemibekliyorumm bi insan niye hastanede yeni doğurmuş kadını ziyaret eder ki bu ne bencillik ben evime bile kimseyi almıcam oğlumun 40 ı çıkmadan yok ağzını yerim yok ver bi öpeyim aman ben bunu yerim ben onca eziyeti millet yesin diyemi çektim
Saydnmrt deletedmom40 çok haklısın valla. Bende kimseye vermeyi düşünmüyorum. Kimse öpmeye kalkmasın valla en sinir olduğum şey