rabia-3 cok zorlu bi süreç yaşamışsınız gercekten Allah sabır versin🙏🏻ben özele gidiyorum tek doktor kontrolu altında ılk defa ultrasonla keseye bakıldı orda 5+1 cıktı adet düzensizliğim vardı son adetıme göre 7+3 diye not almıslardı,10gun sonra tekrar gıdıcem kalp atısı ıcın bakalım o zaman kac hafta olarak gözükücek ultrasonda.