Selam kızlar bundan 15 20 gün önce açtığım posta 3 hastanenin de farklı farklı hafta söylediklerini size anlatmıştım doğum yapacağım hastaneye yaklaşık1 aydır düzenli olarak gidip takip yaptırıyordum ve her gittiğimde farklı farklı doktorlar ile muayene edilmiştim. Bir haftadır 9 Haziran için bana yatış veriliyordu testlerimi yaptırdım anestezi uzmanı ile görüştüm. Covid testimi verdim salı gününden gece 11 de aç kaldım sabaha doğuma gidiyorum diye hazırlandım . Sabah 6 buçuk da hastaneye yatışım yapıldı son kez ultrason a girdim beni doğum hane servisine aldılar üstümü çıkardım bebeğimin kıyafetlerini aldım herşey okey . Doğuma gideceğim esnada bir doktor geldi ve ilk ultrason kağıdımı görmek istedi . 8. Haftaya ait ultrasona bakıp saat 10 da beni ameliyat a almaktan vazgeçtiler bebeğim 37 haftaya uyumlu olduğunu söylediler psikolojik men çok çöktüm damarlar bulamadılar kollarımı hep patlattılar. 1 tüp kan bulamadılar serum taktılar kanım pıhtılılı çıktı serum gitmedi. Delik deşik ettiler . Daha sonra beni yatan servise sevk ettiler . Benim yatışımı veren doktor ile görüştüm ben nerden bilebilirim günde 500 tane hastaya bakyorum diyip beni tersledi . 3 haftadır her doktor 39 a uyumlu yatış derken dün doğum hane doktoru imkansız 37 dedi tutturdu . O kadar doktor nasıl dikkatsiz olabiliyor . Bana adet tarihime göre geç döllenme olduğunu söylediler . Yatan serviste kanım kalmadığı için bana kan takviyesi yapacaklarını söylediler . Bu sefer de eşimin sigortasında sıkıntı çıktığını ilacın eczaneden gelmesi için 2 buçuk saat beklettiler . Takviye yapılmadı hemşire gelip 2 buçuk saat sonra yok şunu yaptırın uok bunu getirin hesabı yaptılar artık cinlerim tepeme çıktı dedim hiç bişey istemiyorum beni doğuma alın almadılar eve gönderin göndermediler . En son imza atarak zorla hastaneden ayrıldım bu arada doğum yapmıyolar ama belki doğuma alırız diye yemek de yedirmediler suda içirmediler tam 16 saat aç susuz kaldım tam hastaneden ayrılırken bulunduğum katta kyamet kopmaya başladı servisi kapattılar zorla servis den ayrıldım hastaneden çıkarken çantaları aramaya başladılar meğerse bulunduğum katta kadının bir tanesi bebek kaçırmış 😱😓😔 koca hastane ayaklandı esgal gösterip her yerde kadını aradılar ama çoktan hastaneden ayrılmış bulamadılar saat 4 buçuk oldu perişan bi vaziyetteydim aç susuz hiç bir işlem yapılmamış halde kalakaldım. Şimdi adetime göre bugün 39+1 iken 37+1 e düştüm 2 hafta sonraya doğum verdiler 😓 hem ruhsal hem bedensel olarak çöktüm resmen rabbim herkese sağ Salim doğumlar nasip etsin bizim doğum iptal oldu sırf doktorların yanlış ölçümleri yüzünden haftalardır boşa uğraşıp sıkıntı yaşadım rabbim kimseye yaşatmasın 😔😔😔😔