Hilal38 ya ben de bunu anlamıyorum.Eşiniz babasının adını koymak isteyebilir ama Allah gecinden versin sizin de babanız var o zaman onun da adını koyun ilerde vefat edince adını taşır diye… Ben aileden birinin adının konmasına karşıyım,gönül koyan olur,anınca üzülen olur gerek yok bence ama içinize nasıl sinecekse öyle yapın.